Margo Price – All American Made (Third Man Records, 2017)

 

Lani smo v Novi muski pisali o prvencu Margo Price, letos pa nas je poleti najprej pričakal digitalni EP Weakness kot napoved drugega albuma. Debelo leto smo poslušali o prihodnosti country glasbe in kako je Margo Price eden poglavitnih odrešenikov, a kot se spodobi za nekoga, ki ne želi biti že vnaprej označen, ampak rasti kot celovita glasbena osebnost, se dotična ni pustila uloviti v ozke tradicionalistične mreže. Še več, ob izidu pričujočega albuma je sama povedala, da bo bržčas odtujil del njenega »tradicionalističnega« poslušalskega jedra; dekle je namreč zaostrilo svojo angažirano plat, ki ni prav nič tipično nashvillska, torej nazadnjaška. V novih pesmih neusmiljeno obdela ameriško resničnost, ki se je z nedavnimi volitvami spet precej spremenila, in se ne misli opravičevati za tak aspekt. Razumljivo je torej, da je nov album, ki ga je, kot predhodnega, ustvarila s soprogom, posnela pa s svojim bandom The Pricetags, zvočno malce drugačen, ponekod bolj rockovski, ponekod celo nekoliko soulovski. Večkrat se zdi blizu temu, kar je svojčas počela v bendu Buffalo Clover, in tudi naslovna pesem, trpka podoba sodobne Amerike, je iz tistih časov; dandanes žal (spet) še kako aktualna. EP Weakness je služil kot nekakšen podaljšani singl, zlasti za pesem Paper Cowboy, ki je ena od osrednjih novega albuma, sicer pa je treba pohvaliti tudi delovno etiko protagonistke – ob vseh promocijah in nastopih ji je v letu dni uspelo narediti odličnega naslednika, ki zgolj še utrjuje njen položaj na »mladem« parnasu (ne nujno zgolj) countryjevske glasbe, ne nujno zgolj »americane«, pač pa tistega, kar pomeni umetniško integriteto v časih, ko se ta prodaja neverjetno poceni.

 

Share