Letnik: 1996_97 | Številka: 12 | Avtor/ica: BIGor

MORPHINE

B-Sides And Otherwise

(Rykodisc/Nika, 1997)

Vprašajmo se, ali se je skupina Morphine po četrtem albumu Like Swimming le začela zavedati, da se je skoraj že izpela, da je njena erotično nostalgična senzibilnost le začela izgubljati potenco in da je delno zašla v slepo ulico? Odgovor na vprašanje lahko morda najdemo prav na B-Sides And Otherwise, ki ponuja izbrane (tudi že znane) skladbe iz polpreteklosti Morphine od leta 92 do leta 96. Na plošči ne najdemo le posebnih radijskih verzij s preteklih singlov in skladb s kompilacij, pri katerih je skupina sodelovala, ampak tudi redke posnetke treh privlačnih glasbenikov: pevca in basista Marka Sandmana, saksofonista Dana Colleyja in bobnarja Billyja Conwaya. Z B-Sides And Otherwise nam trio ponudi enkratno možnost, da se zopet stopimo ob njihovi godbi. Ob izžarevanju erotično nostalgične senzibilnosti se nam skupina predstavi z bolj neposredno podobo, predvsem manj studijsko. Morphine se nam skušajo še enkrat prikupiti, in to jim je definitivno uspelo. Ponudijo izvrstno priložnost, da se še pobliže spoznamo z možnostmi in širino tega tria, predvsem z njihovimi improvizacijskimi zmožnostmi, s polno notranjo dinamiko in kompaktnostjo glasbene igre, ki jo lahko ponudijo le redki. Skladbe se kar pretapljajo ena v drugo, z njimi se odkupijo za vse pretekle grehe. Morphine se razkošno predajajo s svojo godbo vsem tistim, ki bi bili radi na tekočem s pomembnejšimi glasbenimi imeni devetdesetih; vsem tistim, ki so se kadar koli stopili ob Morphine; in vsem tistim, ki bi radi, da bi jih glasba zopet magično zapeljala!

BIGor