Letnik: 1996_97 | Številka: 13 | Avtor/ica: BIGor

SCOOCH POOCH RECORDS PLAYS

Their Original Sins

(Scooch Pooch Records/Statera, 1997)

Ni potrebno pretirano izgubljati besed, da punk le ni mrtev. Ne gre niti zanemariti, da se prebujajo nove punkovske generacije in nove sile. Zadnja leta smo na vseh ravneh priče razbohotenju nove punk energije - že spust v ameriški underground nam bo potrdil, da ne gre le za MTV eksplozijo. Naleteli bomo na mnoga imena, ki vztrajno nadaljujejo tisto, kar je v naš prostor v začetku devetdesetih pripeljala založba Crypt: punk brez ideološke napetosti, punk z rockovsko zavestjo in spominom. Temu dogajanju je ščepec dodala tudi seattelska založba Scooch Pooch. V dobrih treh letih delovanja je prišla do točke, ko je z vztrajno distribucijo svojih izdelkov na tej strani luže pridobila podporo neodvisnega magnata Epitaph. CD kompilacija Scooch Pooch Records Plays: Their Original Sins, na kateri so zabeleženi začetni grehi lastnikov založbe, zakoncev Jima in Julie Ransweiler, je bila pripravljena prav za evropski trg. Kompilacija ponuja globok vpogled v delo založbe Scooch Pooch, ki je po Sub Popu prevzela nase gonilno silo domače scene. Kot vse neodvisne založbe je tudi ta začela pot s skromno naklado singlov obetavnih skupin. Plošča je izbor s teh (raritetnih) izdaj in je, sodeč po razpoložljivih virih, dobrodošla bližja seznanitev z nedosegljivim delom ameriškega punk rock undergrounda. Na eni strani so tu reprezentativna imena novega teksaškega punka, kot so Gomez, Jesus Christ Superfly z Lord High Fixers na čelu, na drugi pa zgodnji posnetki danes najmočnejših skupin založbe Scooch Pooch, kot so Zeke, Bottom Feeders, La-Donnas in Frosted.

Več kot dobrodošla informativna kompilacija torej, ki pa vendarle pušča kisel priokus in odprto vprašanje, ali lahko nove punkovske generacije sploh naredijo še kaj tako provokativnega in močnega, da bi vsaj za kratek čas spremenile potek te že preveč ponavljajoče se zgodovine. Kot kaže, gre le še za eno kontinuirano zabavo!??

BIGor