Letnik: 1998 | Številka: 2 | Avtor/ica: kEsma

TERRENCE PARKER

Detroit After Dark

(!K7, 1997)

Detroit v technu asociira na trd, minimalističen, prepoznaven zvok. Pri Parkerju, ki je tudi detroitčan, je malo drugače. V svojem okolju je znan kot eden od redkih, ki se je spustil v drugačne vode elektronske godbe in izumil specifično mešanico med hip hopom, housom in discom. Didžeja od leta 1982 in je pred prvencem (Tragedies Of A Plastic Soul Junkie iz leta 1996 pri lastni založbi Primary Records) nastopal pod imeni Madd Phlavor, the Minimum Wage Brothers, Disco Revisited, Disciples of Jovan Blade in Seven Grand Housing Authority na več kot 50 malih ploščah.

V nasprotju s prvencem, na katerem prevladuje tedanji veliki trend, house'n'disco, ki ga je nedvomno tudi sam ustvarjal, se na novi plošči usmerja v bolj melodičen, na trenutke mogoče preosladen hip hop, brez poudarjenih vokalov, ki na trenutke meji na house. Eden od osmih komadov (the Floormaster) izstopa in dokazuje inovativnost mojstra, ko se loti eksperimenta (mešanica med funkom, technom in housom) in iz skladbe naredi veliki hit - poslastico za ušesa na plesišču. Kot celovitega producenta ga lahko spoznate s tega in prejšnjega albuma, če vas pa zanima, kakšen mojster je kot didžej, odpotujte na naslov http://www.plus8.com/Audio/Transmissions/

kEsma