Letnik: 1999 | Številka: 12 | Avtor/ica: BIGor

BOB LOG III.

Trike

Fat Possum Records/Statera, 1999

Belski tvorec obskurnega bluesa s samoniklo kuhinjsko mašinerijo ritma iz Arizone Bob Log III. je držal besedo iz intervjuja (glej Musko 10/99): na novem albumu je objavil tisti »inovativen« komad Clap Your Tits, v katerem ga spremljata dve Sex Kitten z mastnim - kot iz peep showa - ploskanjem z obilnimi prsmi. Pa naj še kdo reče, da so izrabljena vsa sredstva! Vendar novi album Boba Loga III. ni eksotičen le zaradi tega komada, ampak predvsem zaradi nadaljevanja solističnega dela ob Doo Rag. Če je prvi School Bus ob vsej originalnosti puščal vtis, da si je Bob samo zapolnil prosti čas ob začasni prekinitvi dela s kolegom Thermosom v Doo Rag, se nam s Trike predstavi ne le kot virtuoz, ampak kot glasbenik, ki razvija vizijo »en-mož-orkestra«. Z Mr. Quintronom, Harryjem Der Hartogom in The Lonesome Organistom, ki vsi ženejo svoj film, ostaja eden izmed junakov tega časa, ki se ne prilagajajo tehnološkemu napredku in se ne ozirajo za realnostjo. Prav malo ga briga, kaj mu ne bo uspelo, raje bruha ritem srca, ki je okužen z virusom bluesa, in se nam arhaično predstavlja kot ljudski godec. S tukaj in zdaj prisotnostjo nas nosi nazaj, k tistim ta »pravim«, hkrati pa povsem neprepotentno ponuja glasbeno zabavo, ki ima ritem, melodijo in sporočilo. S Trike je dopolnil tisti občutljivi manko s predhodnega Bus School, ki je na trenutke puščal meglene vtise; sedaj je dorečen in zaokrožen, še enkrat je potrdil, da ga zanima predvsem zabava, glavni motiv glasbe. Postal je povsem samostojen in samozavesten. Z bolj razdelano sprotno rabo mašinerije ritma si je odprl še več manevrskega prostora za svojeglavo improvizacijo in za izliv čistega plesnega hedonizma, da kar zasrbi naše podplate in prste.

BIGor