Letnik: 1999 | Številka: 5 | Avtor/ica: BIGor

GOOD RIDDANCE, 88 FINGERS LOUIE in AT THE DRIVE-IN

Klub K4, Ljubljana, 14. 4. 1999

Po lanskoletnem uspešnem gostovanju Good Riddance na Metelkovi so se junaki številnih tukajšnjih neopunkerjev in neopunkeric ponovno vrnili v slovensko prestolnico in s kolegi 88 Fingers Louie iz Chicaga dodobra napolnili Klub K4, ki se je tistega sredinega večera preobrazil v enkratno zatočišče neopunkovske evforije. Za trenutek so jo blokirali prvi nastopajoči At The Drive-In iz Teksasa, ki so s punkovsko korovskim pedigrejem obljubljali nekoliko drugačen ša-la-la!. Napeti, polni raznolikih obratov in preskokov ter razgrajenih melodij so večini prisotne publike preprosto odprli usta ter oznanili obstoj tudi drugačne izraznosti, ki ne izvira iz sončne Kalifornije. Z ostrim, že skoraj nevarnim nastopom so pomenili svetel žarek sodobne punkovske produkcije z raznolikimi prepleti washingtonske dischordovske napadalnosti, hrupno hrumečih zvokov in emocionalnih izletov soničnih kitar. Priključitev At The Drive-In k drugima dvema skupinama je bila poteza meseca pri širitvi drugačnosti med enolična ušesi, ki so komaj dočakala ponovno aktivirane 88 Fingers Louie. Ostro poigravanje z melodično korovskimi obrazci je odgnalo pretresenost zaradi predhodnikov in sprožilo letenje, skakanje in veselje med prisotnimi. Navdušeni sprejem se je stopnjeval, in komentar same skupine, da še sama ne razume najbolje početja At The Drive-In, je potrdil, da je kljub pluralni drži neopunkovskih melosov ujeta v zelo zaprt, dogmatski glasbeni prostor. Vsa igrivost in poskočnost je bila minimalizirana na šablonske rife, ki so jih nadaljevali tudi osrednji zvezdniki večera Good Riddance. Z drvečimi in nikakor otožnimi poskoki se je izoblikoval predvidljiv tekoči trak modnega underground trenda. Vsem pomislekom navkljub pa sta se zasedbi predstavili kot trenirani koncertni skupini, ki poveličujeta druženje in mladostniško energijo ter se sploh ne sprašujeta o bizarnosti tega množičnega najstniškega pojava.

BIGor