Letnik: 2001 | Številka: 3 | Avtor/ica: BIGor

DEŽURNI KRIVCI

Daleč od ljubezni/Nikogaršnje mesto

Samozaložba, 2000

Kljub razvejanemu in pestremu dogajanju na domači glasbeni sceni še ni vse tako, kot bi moralo biti. To potrjuje tudi samostojna izdaja prleških rockerjev Dežurni krivci, ki so nase opozorili lani z nastopom na Novem rocku. Ko smo že mislili, da so se Dežurni krivci zadovoljili z nastopom na njem, so nam poslali samozaložen prvenec, ki je pravzaprav obdelano surovo gradivo, s katerim so se Dežurni krivci prijavili na umirajoči festival. Že tam so se predstavili kot izrazito rockovsko usmerjena skupina, to prinaša tudi prvenec, ki med drugim nakaže številne hibe slovenskega rocka. Tudi njim manjka tistega prekletega »rolla«, manjka jim razigranosti, spontanosti in razuzdanosti, to pa samo zato, ker preveč brodijo po hard rocku in heavy metalu. Oživljanje hard rocka je del današnjega rocka, vendar pa Dežurni krivci ne oživljajo tradicije, ampak samo izražajo okoliš, v katerem nastaja njihov rock. Dežurnim krivcem in tudi slovenskemu rocku manjka punka - ne manjka nam toliko funka kot punka -, ta manko nadomeščajo z izseki iz metalske kronike. Je pa res, da jim prav to daje svojevrsten pečat in jih dela izvirne ter predvsem samosvoje za slovensko dušo. Za Dežurnimi krivci je šele dober korak: kam se bodo usmerili in kako bodo vlekli poteze, bomo videli in slišali v prihodnje, zagotovo pa bo potrebna še kakšna konkretnejša poteza, da jih ne bi blatili s provincialnim rockom.

BIGor